Kontakt telefoniczny jedynie we wskazane dni :

Pon-Śr. 10.00 - 14.00

Pt. 10.00 - 14.00

W pozostałe dni : hodowla nie czynna

Nr. tel +48 517 815 961

Preferowany kontakt mailowy : kontakt@exo-factory.pl

Whatsapp +48 517 815 961

Zapraszamy do odbioru osobistego : Łódź i okolice

Wszystkie oferowane przez nas zwierzęta pochodzą z naszej hodowli. Stanowią nadwyżkę hodowlaną. 

W przypadku zwierząt wymagających stosownych dokumentów świadczących o urodzeniu w niewoli, oświadczam że

takowe zostaną załączone.

Zapraszamy do współpracy ogrody oraz sklepy zoologiczne. Naszymi stałymi odbiorcami są wystawcy a także hobbyści 

z zza granicy.

Regulamin exo-factory.pl

§ 1
Exo-Factory jest sklepem internetowym, którego właścicielem jest Bartosz Piotrowicz prowadzący hodowlę entomofagów zarejestrowaną pod nazwą Exo Factory z siedzibą w Łodzi przy ul. Przemysłowej 18 A m 90. NIP: [5971693681], REGON: [367116630]

Regulamin określa zasady zawierana transakcji w sklepie exo-factory.pl

§ 2
Exo-factory.pl jest internetowym sklepem, za pośrednictwem którego zarejestrowani użytkownicy mogą nabywać zwierzęta terrarystyczne stanowiące nadwyżkę hodowlaną hodowli Exo Factory.

§ 3
1. Dokonywanie zakupów za pośrednictwem exo-factory.pl wymaga akceptacji plików cookie przez przeglądarkę użytkownika.
2. Serwis działa na prawidłowo skonfigurowanej przeglądarce Internet Explorer, Mozilla Forefox, Google Chrome bądź innej zaktualizowanej i odpowiednio skonfigurowanej przeglądarce.

§ 4
1. Aby złożyć zamówienie, należy zarejestrować się na stronie sklepu, a następnie wypełnić wskazany stronie formularz.
2. Zamówienie dokonywane jest przez wybór właściwego zwierzęcia lub przedmiotu, wyboru wielkości oraz liczby sztuk i kliknięcie znaku „Dodaj do koszyka”. Po potwierdzeniu wyboru, Użytkownik przenoszony jest na stronę wyboru sposobu płatności i sposobu odbioru zamówienia.
3. Odbiór zamówienia może być dokonany osobiście w Aleksandrowie Łódzkim, Łodzi w ustalonym wcześniej miejscu i czasie bez dodatkowej opłaty.
4. Zamówienie może być także dostarczone na adres wskazany przez Zamawiającego za odpowiednią opłatą wskazaną w cenniku dostawy. Wybór formy odbioru następuje po skompletowaniu zamówienia.
5. Po złożeniu zamówienia Zamawiający otrzyma mail potwierdzający przyjęcie zamówienia.
6. Przesyłki wysyłane są w poniedziałki, wtorki oraz środy. Zastrzega się prawo do opóźnień z uwagi na warunki atmosferyczne bądź czynniki niezależne : linienie owadów uniemożliwiające wysyłkę bądź inne. Opóźnienie może trwać nawet do 14-21 dni.
7. Na wszystkie oferowane owady udzielana jest gwarancja żywej dostawy 48 godzin od momentu nadania na urzędzie pocztowym. Przesyłki są nadawane w przeciągu 1-5 dni roboczych od daty złożenia zamówienia. Exo Factory zastrzega sobie prawo do wstrzymania wysyłki w przypadku gdy uzna, że zwierzęta zamówione przez Klienta nie są gotowe do nadania bądź w przypadku gdy aura pogodowa na to nie zezwala.

§ 5
1. Zamawiający - konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 24 godzin od dnia dostarczenia przesyłki. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Nie dotyczy w przypadku żywych zwierząt.
2. W przypadku skorzystania z uprawnienia wzmiankowanego w punkcie 1 niniejszego paragrafu, Zamawiający – konsument zobowiązany jest odesłać dostarczone zamówienie w stanie niezmienionym (w szczególności w przypadku zwierząt muszą być odesłane w sposób zapewniający bezpieczne dotarcie do odbiorcy), a exo-factory.pl zwraca na rachunek bankowy Zamawiającego – konsumenta należność za zwrócone zamówienie.

§ 6
1. W przypadku, gdy okaże się, że dostarczony towar jest niezgodny z zamówieniem, Zamawiającemu przysługuje prawo do wymiany towaru na zamówiony bądź nowy. Wszystkie żywe owady są objęte 48 godzinną gwarancją dostawy. Kupujący zobligowany jest nagrać film z otwarcia paczki oraz przesłać takowy na adres kontakt@exo-factory.pl celem rozpatrzenia jego reklamacji. W przypadku braku filmu, Sprzedawca ma prawo nie przyjąć reklamacji jako że dotyczy ona wysyłki żywych zwierząt. Ponadto, Sprzedający z uwagi na charakter sprzedawanych "produktów" nie bierze odpowiedzialności za dostawę żywych zwierząt w sytuacji gdzie Klient nie dokupi ogrzewacza przesyłki ( miesiące zimowe )
2. Odesłanie zamówionego towaru następuje na rachunek konsumenta, który pokrywa związane z tym koszty. W przypadku decyzji o zwrocie i odesłaniu owadów, odbywa się to na odpowiedzialność Kupującego. W przypadku gdy zwracane owady zostaną dostarczone martwe, Kupującemu nie przysługuje prawo do reklamacji bądź zwrotu pieniędzy. Nie żywe bezkręgowce mogą zostać wysłane z powrotem na koszt Kupującego.
3. Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni. W przypadku uwzględnienia reklamacji, Zamawiającemu wysyłany jest nowy egzemplarz w miejsce niezgodnego z zamówieniem. W przypadku, gdy reklamacja nie zostanie uwzględniona, exo-factory.pl zareklamowany towar odsyła na koszt Kupującego. Reklamacje nie zostają uznawane w momencie kiedy czas dostawy przekroczy 2 dni robocze bądź w przypadku gdy przesyłki zawierające żywe owady zostały awizowane i nie odebrane w terminie. Reklamacja nie zostanie rozpatrzona jeżeli klient nie dostarczy filmów potwierdzających niezgodność produktu z opisem. Film należy dostarczyć w dniu otrzymania paczki, jest to warunek niezbędny.
4. W sytuacji braku zamówionego a niewadliwego towaru, exo-factory.pl informuje o tym Zamawiającego mailem bądź telefonicznie. Wedle wyboru Zamawiającego – uiszczona należność jest zwracana na jego rachunek bankowy, albo wysyłany jest inny towar w tej samej cenie, wybrany przez Zamawiającego.
5. Na podstawie Ustawy z dnia 2 marca 2000 (Dz. U. Nr 22, poz. 271 z późn.   zm.) na owady – jako towary szybko psujące się nie przysługuje 10 dniowy  termin zwrotu, ani nie jest możliwe odstąpienie od umowy w momencie otrzymania przesyłki.
6. Koszt przesyłki reklamacyjnej, w przypadku gdy zwierzęta dojadą martwe, pokrywa Kupujący. W pozostałych przypadkach, wysyłka odbywa się na koszt Sprzedającego
7. Exo Factory nie bierze odpowiedzialności za sposób w jaki zostaną potraktowane paczki przez firmę doręczającą. Działalność osób doręczających - Kurierów - nie leży w zakresie kompetencji Sprzedającego.

8. W sprawach nieuregulowanych, zastosowanie mają obecne przepisy prawa