Dostawa

Sposób dostawy ustalany jest zawsze indywidualnie, w zależności od ilości zamawianych owadów. Kupujący zawsze sam decyduje o tym jaka forma przesyłki jest mu bardziej na rękę.

Przesyłki nadaję jedynie w poniedziałki oraz wtorki, wyjątkowo w środę.

Metody dostawy

  • Poczta Polska

    Wszystkie przesyłki wysłane za pośrednictwem Poczty Polskiej posiadają numer śledzenia. Wysyłamy zamówienia jedynie opcją kurier 24. Nie ma możliwości wysyłki paczki pobraniowej. W przypadku zamówienia dotyczącego ssaków, bądź gadów preferuję wysyłkę przy użyciu PKS, PKP w przypadku połączenia bezpośredniego. Zarówno ssaki jak i gady mogą też być wysłane paczką z oznaczeniem "żywe zwierzę" za pośrednictwem Poczty Polskiej ( koszt wysyłki ustalany indywidualnie )

  • Odbiór Osobisty

    Jak najbardziej zachęcam do odbioru osobistego zwierząt. Jestem osobą prywatną, wszystkie zwierzęta które są przeze mnie oferowane stanowią moją nadwyżkę hodowlaną a co za tym idzie, w momencie kiedy wystawiam ogłoszenie dotyczące sprzedaży danego zwierzęcia jest oczywistym że zwierzę jeszcze tego samego dnia można odebrać.

  • Gwarancja

    Wszystkie paczki,  objęte są gwarancją dostawy. 48 godziny od momentu nadania - ja ponoszę odpowiedzialność zaś Państwu przysługuje wymiana towaru.
    W miesiącach zimowych proszę uwzględnić dołożenie wkładów grzewczych typu heatpack.

  • W miesiącach zimowych gwarancja / reklamacje nie zostają uznane w przypadku gdy temperatura na zewnątrz spadnie poniżej -5 C
  • Warunkiem uznania gwarancji - przyjęcia zgłoszenia reklamacyjnego jest przedstawienie dowodów w postaci filmów ( unboxing ) bądź zdjęć dot. niezgodności 
  • Warunkiem uznania gwarancji żywej dostawy jest przesłanie filmu z otwarcia paczki.

  • Co jeśli coś pójdzie nie tak podczas przesyłki ?

    Należy zgłosić ten fakt drogą email, przesyłając przy tym film z otwarcia paczki na którym będzie udokumentowana niezgodność Jeżeli będę miał możliwość wymiany, dosłania zastępczego osobnika to po pokryciu kosztów dostawy doślę owada zastępczego. Warunkiem uznania gwarancji jest przesłanie zdjęcia nie później w tym samym dniu kiedy nastąpił odbiór przesyłki.

  • Nie bierzemy odpowiedzialności za sytuacje skrajne. Mianowicie - wydłużony czas dostawy z winy przewoźnika. Paczki nieodebrane w terminie przez kupującego. Sytuacje gdzie temperatura nie pozwala na wysyłkę żywych zwierząt a mimo to klient nalega na nadanie paczki. W takich sytuacjach odpowiedzialność spoczywa na kupującym
  • Drodzy Klienci, hobbyści, pamiętajcie ! 
    Temperatura, pogoda ma znaczenie. W miesiącach zimowych należy przemyśleć zakup owadów w paczce z wkładem grzewczym. W miesiącach letnich, pamiętamy o przemyślanych zakupach - podczas upałów, owady mogą się z łatwością UGOTOWAĆ. W takich sytuacjach, niestety ale nie bierzemy odpowiedzialności.